Numbrite (+) 3727660300 / 07660300 / 7660300 statistika

Viimati vaadatud
01.04.2025
Vaatamiste arv
6881
Hindamiste arv
69
Kommentaaride arv
47
Arvustus
OhtlikOhtlik


Kui kommentaarid sisaldavad isikuandmeid või kommentaarid on sobimatud, taotlege eemaldamist. Vaatame kaebuse läbi 1-2 päeva jooksul. [Saada ülevaatuse taotlus]
 

Lisa arvustus

Kas soovite teistele teada anda, kes see number olla võib? Kas see on tüütu või abiks? Täitke vorm kiiresti, et ka teised teaksid.
Arvustus*
Kommentaar
(kui on kommenteeritav)
 
 

Kommentaarid

Häiriv[Häiriv][28.03.2025] : miks te kurat õhtul helistate? täis mõttetu, ma juba jommis. no thanks!
Häiriv[Häiriv][27.03.2025] : miks te kurat õhtul helistate? täis mõttetu, ma juba jommis. no thanks!
Ohtlik[Ohtlik][20.03.2025] : Helistas hilisõhtul (19.03.2025), ei vastanud. tundub, et oli õige otsus...
Häiriv[Häiriv][19.03.2025] : Сначала спрашивали про статистику , в конце предложили через мой смарт ID что бы я потвердил пароль, что бы меня в исследование занесли.
Häiriv[Häiriv][14.03.2025] : Küsitlus
Ohtlik[Ohtlik][04.03.2025] : Kallutatud uutingute läbiviijad. Ebaviisakad. Putka laiali saata ja kõik tootvale tööle saata.
Häiriv[Häiriv][19.02.2025] : Norstat. Uurivad erakondade statiistikat vms
Neutraalne[Neutraalne][13.02.2025] : Mis teil rahval viga on et uuringukõnesid kahtlaseks kutsute? Kirjavead räägivad enda eest. See on Norstat. Mul on oma kana Norstatiga kitkuda, aga soovin et oleksin täna vastu võtnud
Häiriv[Häiriv][05.02.2025] : See on Norstat, helistavad erinevate küsimustega, lihtsalt blockige
Häiriv[Häiriv][03.02.2025] : Ei vastanud.
Häiriv[Häiriv][29.01.2025] : 2 päeva jooksul 4 korda helistanud, erinevstel kellaaegadel pole vastu võtnud
Ohtlik[Ohtlik][28.01.2025] : Звонили 28.02.2025 в 15.08. Трубку не стал брать Люди будте бдительны.не отвечайте на незнакомые номера.если позвонят знакомые напишут смс...Всем Добро
Häiriv[Häiriv][28.01.2025] : Helistas 28.01.2025, ei vastanud.
Häiriv[Häiriv][21.01.2025] : Helistas. Ei võtnud vastu.
Häiriv[Häiriv][03.01.2025] : Öeldi, et Norstat statiistikast uurivad erakondade kohta. Häiriv.
Häiriv[Häiriv][02.01.2025] : Helistas 2.01.2025, ütles et teevad Vinni valla kohta küsitlust ja siis tuli küsimus, kas elan Ida või lääne virumaal , küsisin et mis küsimus,tüdruk ütles et tema küsib nii ......lõpetasin kõne
Ohtlik[Ohtlik][17.12.2024] : Blokkige ära, ainult pättusi tehakse selle numbriga.
Häiriv[Häiriv][12.12.2024] : Ei võtnud vastu. Uurisin numbrit. Google ütleb (27.06.2020), et see on telefoniküsitlus Norstat Eesti ASi poolt.
Häiriv[Häiriv][09.12.2024] : Helistas 7 minutit tagasi, ei võtnud vastu. Loodan et rohkem ei helista.
Häiriv[Häiriv][04.12.2024] : Helistas hommikul kaks korda. Kuna võõras number, siis ei võtnud vastu.
 

Viimati vaadatud telefoninumbrid

05258475      058859100      055593940      056825411      055581072      053901486      056713792      053797801      051931903      058235461     
 

Kaitse telefonipettuste eest – kuidas riske vältida

Viimasel ajal on telefonipettused sagenenud ja paljud inimesed langevad petturite ohvriks. Nad kasutavad erinevaid tehnikaid, nagu võltspolitsei kellegi teisena esinemine, tehniline tugi või eksitavad pakkumised, millega nad üritavad saada raha või isiklikku teavet.

Siin on mõned näpunäited, kuidas ennast kaitsta telefonipettuste eest ja mida teha, kui teile tuleb kahtlane kõne tundmatult numbrilt.

1. Ärge vastake tundmatutele numbritele. Kui teile helistatakse tundmatult numbrilt, ärge sellele kohe vastake. Petturid kasutavad sageli välismaiseid või isegi kodumaiseid numbreid, millel pole teie jaoks tähendust. Kui kõne on oluline, jätab helistaja tavaliselt sõnumi või proovib uuesti.

2. Olge kahtlaste kõnedega ettevaatlik. Kui vastate tundmatule numbrile ja vestlus algab kahtlaselt, küsides näiteks isikuandmeid, katkestage kohe toru. Politsei ega teie pank ei küsi teilt kunagi telefoni teel pangamandaate ega muud tundlikku teavet.

3. Ärge jagage isiklikku teavet. Petturid püüavad sageli hankida isikuandmeid, nagu pangamandaate, aadresse või sotsiaalkindlustuse numbreid. Ärge kunagi jagage seda teavet telefoni teel, isegi kui helistaja tundub veenev. Teie teabe kaitsmine on parim viis pettuste ärahoidmiseks.

4. Kontrollige numbri päritolu. On mitmeid teenuseid ja rakendusi, mille abil saate kontrollida, kes teile helistas. Kui numbrit ei tunne ja see tundub kahtlane, saab seda näiteks Google’i otsinguga kontrollida.

5. Blokeeri kahtlased numbrid. Kui teile helistatakse jätkuvalt kahtlastelt numbritelt, blokeerige need oma telefoni seadetes. Enamikul nutitelefonidel on võimalus blokeerida konkreetselt numbrilt saabuvad kõned, et need sind edaspidi ei segaks.

6. Teatage kahtlastest kõnedest. Kui saate kõne, mis näib olevat kelmus, teavitage sellest ametivõime. Saate sellistest pettustest teatada politseile või tarbijakaitseorganitele, et nad saaksid midagi ette võtta ja teisi hoiatada.

7. Olge kursis uusimate petmismeetoditega. Telefonipettused arenevad pidevalt, seega on oluline olla kursis sellega, millist tüüpi petuskeemid on olemas. Sageli kasutavad petturid uusi tehnikaid, näiteks helistavad numbritelt, mis näivad väärtuslikud või pakuvad võltsteenuseid. Jälgige uudiseid ja olge valvel.

8. Kontrollige alati ettevõtte autentsust. Näiteks kui teile helistab tehnilist tuge või eripakkumisi pakkuv ettevõte, kontrollige enne mis tahes toimingu tegemist ettevõtte autentsust. Võite otsida Internetist ettevõtte kontaktandmeid ja helistada ametlikul numbril tagasi, et veenduda kontakti ehtsuses.

Kokkuvõte

Kui te ei ole ettevaatlik, võivad telefonipettused põhjustada rahalist kahju, identiteedivargust ja muid tõsiseid tagajärgi. Vältige tundmatutele numbritele vastamist, ärge jagage isiklikku teavet ja kontrollige alati helistaja autentsust. Olge valvsad ja kaitske end petturite eest!