Numbrite (+) 37253844353 / 053844353 / 53844353 statistika

Viimati vaadatud
21.11.2024
Vaatamiste arv
3205
Hindamiste arv
60
Kommentaaride arv
34
Arvustus
HäirivHäiriv


Kui kommentaarid sisaldavad isikuandmeid või kommentaarid on sobimatud, taotlege eemaldamist. Vaatame kaebuse läbi 1-2 päeva jooksul. [Saada ülevaatuse taotlus]
 

Lisa arvustus

Kas soovite teistele teada anda, kes see number olla võib? Kas see on tüütu või abiks? Täitke vorm kiiresti, et ka teised teaksid.
Arvustus*
Kommentaar
(kui on kommenteeritav)
 
 

Kommentaarid

Häiriv[Häiriv][19.11.2024] : Postimehe pakkumine
Häiriv[Häiriv][14.11.2024] : Tigitellimust pakkus
Häiriv[Häiriv][14.11.2024] : Helistasin minuti pärast tagasi, telefon välja lülitatud.
Neutraalne[Neutraalne][13.11.2024] : Magasin kõne maha, teiste kommentaaride põhjal ei helistanud tagasi.
Häiriv[Häiriv][01.11.2024] : Väga palju vaikust, aga lõpuks tutvustas ennast Sanderina. Tahtis küsimust küsida, aga siis kõne katkes.
Häiriv[Häiriv][25.10.2024] : 53844353 andke teada helistaja
Häiriv[Häiriv][11.10.2024] : Tagasi helistades välja lülitatud
Häiriv[Häiriv][07.10.2024] : Vastamata kõne
Häiriv[Häiriv][02.10.2024] : Kõne vastu võtmisel vaikiti. Tagasi ei hakanud helistamagi.
Häiriv[Häiriv][01.10.2024] : Vastamata kõne.
Häiriv[Häiriv][11.09.2024] : Tagasi helistades pole kättesaadav.
Häiriv[Häiriv][05.09.2024] : Tagasi helistamisel pole kätte saadav.
Häiriv[Häiriv][30.08.2024] : Võtsin vastu, vaikus, keegi ei räägi
Häiriv[Häiriv][26.08.2024] : Vastamata kõne,tagasi helistatamisel hõivatud.
Häiriv[Häiriv][09.08.2024] : Pakkumised
Neutraalne[Neutraalne][02.08.2024] : Tegi esmalt tummaka, siis teise kõnega pakkus ajalehe digipaketti
Häiriv[Häiriv][18.07.2024] : helistab sisse, midagi ei räägi, kohe tagasi helistamisel telefon välja lülitatud
Neutraalne[Neutraalne][03.07.2024] : Postimehe tellimust pakkusid.
Häiriv[Häiriv][02.07.2024] : Helistatati, aga kui tagasi helistasin, oli telefon välja lülitatud.
Häiriv[Häiriv][28.06.2024] : Number pole kättesaadav
 

Viimati vaadatud telefoninumbrid

058104470      055628505      056621903      058026598      055696057      059050433      054582020      37129193597      05064344      05133782     
 

Kaitse telefonipettuste eest – kuidas riske vältida

Viimasel ajal on telefonipettused sagenenud ja paljud inimesed langevad petturite ohvriks. Nad kasutavad erinevaid tehnikaid, nagu võltspolitsei kellegi teisena esinemine, tehniline tugi või eksitavad pakkumised, millega nad üritavad saada raha või isiklikku teavet.

Siin on mõned näpunäited, kuidas ennast kaitsta telefonipettuste eest ja mida teha, kui teile tuleb kahtlane kõne tundmatult numbrilt.

1. Ärge vastake tundmatutele numbritele. Kui teile helistatakse tundmatult numbrilt, ärge sellele kohe vastake. Petturid kasutavad sageli välismaiseid või isegi kodumaiseid numbreid, millel pole teie jaoks tähendust. Kui kõne on oluline, jätab helistaja tavaliselt sõnumi või proovib uuesti.

2. Olge kahtlaste kõnedega ettevaatlik. Kui vastate tundmatule numbrile ja vestlus algab kahtlaselt, küsides näiteks isikuandmeid, katkestage kohe toru. Politsei ega teie pank ei küsi teilt kunagi telefoni teel pangamandaate ega muud tundlikku teavet.

3. Ärge jagage isiklikku teavet. Petturid püüavad sageli hankida isikuandmeid, nagu pangamandaate, aadresse või sotsiaalkindlustuse numbreid. Ärge kunagi jagage seda teavet telefoni teel, isegi kui helistaja tundub veenev. Teie teabe kaitsmine on parim viis pettuste ärahoidmiseks.

4. Kontrollige numbri päritolu. On mitmeid teenuseid ja rakendusi, mille abil saate kontrollida, kes teile helistas. Kui te numbrit ei tunne ja see tundub kahtlane, saate seda kontrollida näiteks Google'i otsingu või numbriteenustega, nagu Truecaller. Kui number on seotud petuskeemidega, mainitakse seda sageli erinevates foorumites.

5. Blokeeri kahtlased numbrid. Kui teile helistatakse jätkuvalt kahtlastelt numbritelt, blokeerige need oma telefoni seadetes. Enamikul nutitelefonidel on võimalus blokeerida konkreetselt numbrilt saabuvad kõned, et need sind edaspidi ei segaks.

6. Teatage kahtlastest kõnedest. Kui saate kõne, mis näib olevat kelmus, teavitage sellest ametivõime. Soomes saab sellistest pettustest teatada politseile või tarbijakaitseorganitele, et nad saaksid midagi ette võtta ja teisi hoiatada.

7. Olge kursis uusimate petmismeetoditega. Telefonipettused arenevad pidevalt, seega on oluline olla kursis sellega, millist tüüpi petuskeemid on olemas. Sageli kasutavad petturid uusi tehnikaid, näiteks helistavad numbritelt, mis näivad väärtuslikud või pakuvad võltsteenuseid. Jälgige uudiseid ja olge valvel.

8. Kontrollige alati ettevõtte autentsust. Näiteks kui teile helistab tehnilist tuge või eripakkumisi pakkuv ettevõte, kontrollige enne mis tahes toimingu tegemist ettevõtte autentsust. Võite otsida Internetist ettevõtte kontaktandmeid ja helistada ametlikul numbril tagasi, et veenduda kontakti ehtsuses.

Kokkuvõte

Kui te ei ole ettevaatlik, võivad telefonipettused põhjustada rahalist kahju, identiteedivargust ja muid tõsiseid tagajärgi. Vältige tundmatutele numbritele vastamist, ärge jagage isiklikku teavet ja kontrollige alati helistaja autentsust. Olge valvsad ja kaitske end petturite eest!